• امروز : یکشنبه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 20 April - 2025
1
توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین کسب شد:

لوح تقدیر و تندیس نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان

  • کد خبر : 5171
  • 16 بهمن 1403 - 22:04
لوح تقدیر و تندیس نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان
در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ، لوح تقدیر و تندیس این رویداد از سوی هاشم امینی، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر قزوین، تقدیر مذکور به دلیل فعالیت های شرکت آبفای استان قزوین در حوزه ارتباط با مشتریان و خدمات ارائه شده در این حوزه صورت گرفته است.

همچنین با اهدای لوح تقدیر و تندیس جداگانه ای از سوی مهدی بختی، مدیر کل دفتر روابط عمومی، امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور از ناصر لامعی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به عنوان یکی از ۱۰ فرد تاثیر گذار سال در این حوزه تقدیر شد.

بر پایه این گزارش؛ در آخر با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه جداگانه ای از سوی بختی، از مصطفی قاسمی مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به دلیل کسب رتبه سوم در دو بخش ارائه خدمات تعاملی مستمر و اجرای برنامه های وفاداری مشتری، ارزش ویژه برند و جلب مشارکت حداکثری مردمی تقدیر شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این زمینه گفت: سیستم CRM شرکت آبفای استان قزوین در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری شایسته و تکریم  به مردم راه اندازی شده و بهره برداری می شود.

داراب بیرنوندی افزود: سیستم مذکور موجب دسترسی آسان، سریع، مدیریت عملکرد و پیگیری روند درخواست خدمات و نیز رعایت حقوق شهروندی و بالاخره مدیریت وصول و درآمدهای شرکت در راستای ایجاد بسترهای لازم و منابع پایداری مطلوب راهبری شبکه و آبرسانی  به مردم شریف استان است که بر طبق آن خدمات شناسه دار خدمات مشترکین شرکت به مردم ارائه می گردد.

وی در پایان اضافه کرد: خدمات  فروش و پس از فروش مشترکین شرکت از طریق میز خدمت درگاه شرکت و همچنین دفاتر پیشخوان و اپلیکیشن یار آب و مشترکین مرکز ۱۲۲ ، به تدریج و در مراحل مختلف با آگاهی رسانی لازم در جهت شناخت این شیوه  انجام خدمت به صورت غیرحضوری ارائه شده و مردم شریف و مشترکان بدون مراجعه حضوری می توانند خدمات ۲۴ گانه را دریافت نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asreqazvin.ir/?p=5171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.