• امروز : یکشنبه - ۲۵ آبان - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 16 November - 2025
1
با حضور وزیر نیرو صورت گرفت؛

افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین

  • کد خبر : 7057
  • 03 شهریور 1404 - 14:45
افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین
در جریان سفر یک روزه عباس علی آبادی، وزیر نیرو به استان قزوین، مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب استان قزوین افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار عصر قزوین، در جریان سفر یک روزه عباس علی آبادی، وزیر نیرو به استان قزوین، مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب استان قزوین افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جریان افتتاح این پروژه گفت: سیستم CRM شرکت آبفای استان قزوین در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری شایسته و تکریم به مردم استان قزوین راه اندازی شده و بهره برداری می شود.

وی افزود: سیستم مذکور موجب دسترسی آسان، سریع، مدیریت عملکرد و پیگیری روند درخواست خدمات و نیز رعایت حقوق شهروندی و بالاخره مدیریت وصول و درآمدهای شرکت در راستای ایجاد بسترهای لازم و منابع پایداری مطلوب راهبری شبکه و آبرسانی به مردم شریف استان است که بر طبق آن خدمات ۲۴ گانه شناسه دار مشترکین شرکت به مردم ارائه می گردد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان قزوین در پایان هزینه اجرای پروژه را ۳۰ میلیارد ریال خواند و اضافه کرد: خدمات فروش و پس از فروش مشترکین شرکت از طریق میز خدمت پورتال شرکت و همچنین دفاتر پیشخوان و اپلیکیشن یار آب و سامانه تلفنی ۱۲۲ ، به تدریج و در مراحل مختلف با آگاهی رسانی لازم در جهت شناخت این شیوه انجام خدمت به صورت غیرحضوری ارائه شده و مردم شریف و مشترکان بدون مراجعه حضوری می توانند خدمات ۲۴ گانه را دریافت نمایند.

لینک کوتاه : https://asreqazvin.ir/?p=7057
  • نویسنده : آرش صالحی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.