به گزارش پایگاه خبری عصر قزوین؛ اولین جلسه راهبردی هماهنگی و برنامه ریزی در حوزه های درآمدی و همچنین ممیزی املاک سطح شهر با حضور مهندس نوروزی شهردار، دکتر حیدری عضو شورای اسلامی شهر، معاون عمرانی ، معاون خدماتی شهری و مسئولین واحدهای حراست ، حقوقی ، اداری و مالی ، درآمد ، امور قراردادها ، شهرسازی ، اجرائیات ، انفورماتیک و فناوری اطلاعات ، ممیزی املاک و اصناف در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری هر کدام جداگانه در خصوص مسائل مربوط به نحوه درآمدهای پایدار و دیگر مباحث همچون تولید آسفالت ، بهرهبرداری از واحدهای تجاری شهرداری ، ساماندهی و انتظام بخشی تابلوهای تبلیغاتی خیابان امام(ره) ، صدور مجوز ساختوساز، ساماندهی وانت بارهای سطح شهر و غرفه های تجاری خروجی شهر پیشنهاداتی را ارائه کردند.
مهندس خلیل نوروزی در این جلسه گفت: ممیزی املاک سبب توزیع عادلانه خدمات به متقاضیان و صاحبان مشاغل و همچنین شناسایی املاک موجود در جهت افزایش منابع درآمدی و در نتیجه ارائه بهتر و بیشتر خدمات به شهر و شهروندان خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت درآمد های شهرداری و نقش آنها در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر اضافه کرد: پیگیری مطالبات شهرداری یکی از اولویتهای کمیته درآمدی شهرداری است و ما با تمام تلاش در این خصوص فعالیت میکنیم.
شهردار اقبالیه ضمن تاکید بر همفکری و تلاش جهت ارتقای بخش درآمدی و ارائه خدمات بهینه توام با تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: تمامی واحدها باید همکاری و تلاش لازم را به منظور وصول مطالبات معوقه داشته باشند و در جهت تحقق آن از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کنند.
نوروزی با بیان اینکه اعضای کمیته درآمد ملزم هستند برای بهبود وضعیت مالی شهرداری، ایده و طرح درآمدی ارائه کنند، گفت: نگاه ها در بحث درآمد زایی نباید به واحد خاصی معطوف شود باید تمامی واحدهای درآمدی به نوبه خود در این امر مبادرت کنند.


















